Wednesday, July 21, 2010

jalan-jalan hilangkan tension


Pagi semalam 20 hb sekolah ibuayu dipantau oleh JPM
lebih kurang 15 org yang dtg
Salah seorg pegawai BTP pun ada sama
memang khas nak pantau Pusat Sumber
Alhamdulilah..takde komen yang negatif
cuma ada perkara yang perlu dimurnikan..
Ini yang seronok pemantauan bukan nak cr salah cikgu je
tapi sama2 menolong memperbaikinya..
TQ En. Mustafa...
"
"
"
So malam tu ajak ayahnas gi Jusco baru
saje nak hilang tension
and nak tukar baju anak2 LONG yang salah saiz..

selalunya budak kenit ni masuk troli JUSCO..
tapi malam tu dia bebas seperti burung...
layan ragam dia je
jenuh along dia jd mangsa
"
"
"

"
"
"
buat kedai macam rumah sendiri
"


penutup sebelum balik..apa lagi
Makanlah

4 comments:

[-suziey-] said...

umangaih..baik pnya landing..hiks:p

teringt plak nazir yg sukla dtg skola dulu2 utk buat spot cek..erkk sama ke eh lawatan ni ngn nazir tu/

mrs.ecam said...

salam knal....hihhihi cumel la itu bdk tecik...buat kdai mcm umh sndri...hekhek....

ibuayu said...

suziey: ni bukan nazir tapi org jabatan pelajaran je..kalau nazir lagi dahsyat

mrs.ecam: terima kasih ye...

Cikpid said...

Amboi..cutenye sweater die..se cute tuannye..:)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015