Friday, July 16, 2010

First time makan..

kalau keknya memang dah selalu beli
tapi makanan lainnya tak pernah makan
"
"
sendiri paham si ayahnas tu bkn selera tempat macam ni
kalau ibuayu and fauzan hantu...
"
"
so bila masa gi TESCO baru kat cheng ingat nak makan
Kenny....aduh sedapnya
tapi kat situ takde
tengok ada cawangan Ayam Penyet dan nasi Padang
yang akan dibuka
wah tak sabarnya
"
"
"
so malam tu kami terjah ke sini


tak tahu nak pilih apa so pilih yang nampak sedap
"
"
"
ni fauzan punya
"

Tak habis pun dia makan
knp lak dia tak suka
kalau kenny ni feveret dia
"
"
ni ibuayu punya

ok lah..lasagne kat pizza hut lagi sedap
"
"
ni ayahnas punya
"

ayahnas punyalah yang paling sedap
Sampai anak2 dia pun bedal ayahnas punya
Faiz bukan main suka lagi
ni
tambahannya
masa sampai kitaorg sibuk baca menu
faiz lak sibuk membaca

nak tahu baca apa
"
"
"
"
"
"
ni dia

aduh dr jauh nampak kedai jual majalah ni
hantu upin ipin betul....

6 comments:

hans said...

owh
den suka makan kek dkt situ


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

[-suziey-] said...

adeiiii dh lapo dh ni..ish ade yg terjah SR lunch ni kang...huhu

e.l.i.z.@ said...

hurmm eli jarang mkn benda berat kt SR..beli kek ngan ice blended je hehhe

hans said...

bila nak update entry baru sis?
lapo haih asyik tgok pic makanan nih jer
hehehehe


cuba ekau bagi pandangan sikit jik bro berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

ibuayu said...

hans: sabar ye dik tengah busy ni..ada pemantauan kat seklh..

suziey:lapar ye..br gmbr kan

eli:ibuayu pun br first time..keh3

MamaYatie said...

uisskk..meleleh air liur menengoknya...teringat kek tiramisu SR...cedappnya..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015