Sunday, April 11, 2010

Ujian belum berakhir...


Nampaknya demam faiz bukan setakat disitu sahaja..
Ptg jumaat ambil faiz dari rumah pengasuh..
cian tengok dia badan terus kecut..
Terus balik ke kerubong..
Malam tu faiz muntah and yak2 lagi...
Bergilir jaga dengan mak..
hari sabtu tu masih macam tu jugak...nenek faiz dah ngais2 cian tengok cucu dia selama ni hyper semacam kalau kat kg..
Ibuayu lak masih bertahan kena kuatkan semangat..dalam otak ni macam2 dah fikir nak buat macamana dengan faiz ni..takkan nak biarkan dia melepek..
lepas maghrib ajak mak teman gi hospital Alor gajah..
Demam dia dah ok..doktor tahan jap untuk masukkan air dalam 200ml
kat hospt
"
"
tang nak cucuk ni yang tak sanggup nak tengok
"
"


so dari pkl 8.00 hingga 11.00 malam kami kat hosp..
malam tu faiz lena tidur..lega rasanya..Ahad tu pagi and tengahari dia muntah lagi...
Ptg ibuayu balik MT..faiz tengok bertambah ceria ..nak main dengan abang long dia...
Semoga lepas ni faiz akan sentiasa sihat dan dijauhi penyakit
Cian tengok faiz..muka di susut semacam...


3 comments:

Rusiah_Hazri said...

maknanya virus yg dimasukkan tu mmg bagus..berfungsi tp kita mmglah cemas kan..faiz dh kuat antibodinya skrg..ye!!

AISYAH HANI said...

Semoga Faiz cepat sembuh! Amin!!

payarumput21 said...

kalau anak tak sihat.. kita pun jadi tak betul.. risau, kacau, sedih.. semua ada dalam kepala.. Semoga Faiz cepat sembuh..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015