Monday, April 12, 2010

Siti Nurhaliza nak jumpa ibuayu..

Lawak antarbangsa jap...
Apa kes siti nak jumpa ibuayu ye..keh3

kalau ibuayu yang tergila2 nak jumpa siti ialah..
Tadi pagi bawa budak olahraga untuk peringkat negeri melaka ke UNITEN...sementara nak tunggu acara pukul 3 ibuayu bersama fizan and anak2 murid gi lepak kat JUSCO lama
seronok rupanya dapat round2 ms org lain gi kerja.
.

So dapatlah ibuayu gi WATSON nak jumpa siti..keh3
bukan nak cari barang SIMPLY SITI..tengok harganya boleh tahan gak..gincu pun semuanya 30++

so sebab nak sokong siti (wpun siti dah kaya ibuayu je yg susut ) beli gak gincu yang berjudul "seindah biasa".

"
"

Masa bayar kat kaunter adik cashier tu siap pesan kak 23 hb ni Siti datang jusco baru..bawa kotak gincu tu boleh masuk contest..
Maka ibuayu senyum jelah...

rasa2nya nak ke ayahnas bawa ibuayu gi jusco 23 ni..
mesti ayahnas kata ..tak yah tentu jam jusco tu... tapi tengoklah macamana nanti..
"
" sempat rembat 2 buah buku cerita..
"
"


P/s; faiz dah beransur sihat ..terima kasih pada seua rakan yang sudi mendoakannya..

5 comments:

suhaila-ab said...

23hb tu kol berapa?aku nak gi bertenggek gak...

payarumput21 said...

Salam ibu Ayu... wah.. nama lipstick pun dah macam tajuk lagu.. hehehe..

Kesian Faiz.. dah lama saya tak berblog.. baru ni tau dia tak sihat.. semoga dia cepat sembuh.. Aminnnn..

temp. housewife said...

mcm my hubby juga yg amat tak suka pergi tempat org ramai berkumpul. dah cuba ke lipstik SIti tu?

Rusiah_Hazri said...

kirimsalam je..pinjam buku akak lah pulak, sy ni klu penulis lain malas nk beli..

ibuayu said...

suhaila-ab: ibuayu pun tak pasti pkl brp.

payarumput21: Tq ye

temp.housewife : dah ,oklah warnanya..

Rusiah: boleh meh mai rumah akak

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015