Friday, February 19, 2010

Ayahnas sibuk....Ibuayu pun buat2 sibuk

Kesibukan ayahnas pada hari rabu mengalahkan YB. Pagi gi sekolah.. Ptg pkl 3.30 dah gi padang... Pkl 7.30 sampai rumah..mandi solat and terus gi sekolah (kelas malam) makan pun tak sempat (ibuayu belum gi beli) Sebenarnya ibuayu ,fauzan and faiz pun tak lekat kat rumah..masih bercuti.. Dari MT ambil atuk mail kat kg... Bawa atuk gi pejabat RISDA..and tabung Haji..Jalan kat bandar melaka bukan main sesak .. dr Tabung Hj (bus stand lama) nak gi ambil nek kiah kat klinik peringgit.(nek kiah naik bas sendiri masa gi melaka..dah tahu mesti lama punya) Jalan depan Jusco baru..aduhhh...berpusing2 sesat lak..Ini kali pertama lalu situ..lalu je tak singgah pun Jusco... .Dari klinik peringgit nak ke Bachang...sesat lagi....lepas tu makan tengahari kat Batu Berendam...Ikan bakarnya sedap... (Tak de ambil gmbr pun..khusyuk makan)
So petang baru balik ke MT.. So mana nak jumpa ayahnas.... Malam tu Fauzan nak makan KFC..dah lama tak beli KFC..and ini pertama kali Faiz makan makan ayam KFC..sebelum ni bg kentangnya sahaja...bukan main suka dapat pegang peha ayam.
"
" "
"

1 comment:

azi said...

dok kat melaka pun boleh sesat kan...hehe...saya kalau balik melaka selalu sesat sbb jalan dia byk dah berubah.....dah lah balik setahun sekali..he..pepepun melaka semakin meriah.....

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015