Thursday, August 4, 2016

Hantu Ais krim

Lain anak lain perangainya...
yang abang mcm ni
yg adik lak mcm ni

tapi faiz ni dia bab makan dia memilih
kalau dia memang suka tu
kita tahu tu kegemaran dia
kalau kata ikan siakap 3 rasa
tu ikan yg dia suka..semua org akan tahu
nek kiah pun kalau dia duk kg
akan beli ikan siakap

tapi bab ais krim rasanya
kanak2 semua suka ais krim kan
tp zaman faUZAN  kanak2 lak
xdelah dia suka ais krim sesangat

yg faiz ni kita nmpk betul
kalau sebut beli ais krim
kembang hidung dia hehe He

kat mt ni ada satu kedai iceroom
faiz suka ais krim kat sini
kalau lalu selalu sebut
bila nak singgah

kedai ni kedai atas
tu yg malas sikit nak memanjat
asyik berzikir je
so satu hr lepas sekolah agama
ibuayu bawak dia
lepas smpi kedai
siap request lagi
nak duk makan kat kedai tu
nmpk x permainan dia
so ikutkan lah
order ais krim siZE REGULAR je
sekjapan licin
dia order popia
makan sikit
ibuayu yg kena abiskan huhu
nak balik tu dia sebut nak lg
alahai anak
makan sorang pun x puas lagi
diam je bo layan
tp nak balik tu suruh gak dia gi order sendiri
bungkus bg along rasa
kalau x mkn solo je dia



3 comments:

Husna Rahman said...

panas2 mmg ramai hantu eskerim keluar..haha

mama tisya said...

jrg bdk tk suka aiskrm kn

LYAfrina said...

sama mcm fasya...pntang nmpk..hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015