Wednesday, July 27, 2016

raya geng korea buat air mata tertumpah

hari ahad hr tu
kita org geng korea
berkumpul raya di rumah yenni..
kiranya sejak balik dr korea bln 12
ni first time berkumpul semula
tapi sebelum ni kami saling berhubungan di whatsap
alhamdulillah ikatan x pernah putus

bila dah berkumpul tu
buat rmh org mcm rmh sendiri
dr jam 3 lebih smpi
pkl 6 br reti balik
duk berkumpul mcm tu
flash back cerita2 kat korea
cerita indah
cerita lawak
cerita perit
semua ingat semula
yg cerita lawak tu
smpi sakit2 perut tergelak
air mata ni berderai2
ketawa bukan sedih
tp gembira

lepas bercerita
kami photoshoot dulu
meja makan
ruang tamu
depan rumah
sampai bergambar di tanah lapang sebelah rmh yenni
hidup je semua org
x yah ckp
gropro ready je
semua tahu nak posing hahahaha

nasib masa gi korea x de gropro kalau x
harus beribu2 keping gmbr









5 comments:

mama tisya said...

bila berkumpul, bab posing tu yg sronok kn..nk2 ada gopro lg la mcm2 gaya bole wat

Malinda said...

bestnye ada geng sekepala camni...hakak dulu time keje je ada geng gini...sejak dah x aktif persatuan ni asyik la duk memerap je kat rumah...

adianiez AIDA said...

when it comes to gathering, whatever group, memang best!
happening...
posing? da jd wajib skang kan :)
lelebih kita blogger.
wajib la amik gambo.

Nurul Ain Zulkarnaind said...

seronok berkumpul ramai2 mcm ni kan

p jalan2 sama2 pun best

LYAfrina said...

alahai..comey2 sungguh

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015