Monday, November 30, 2015

karipap kingkong ,nasi ambeng, Walimatulurus Sabak Bernam

Hari Sabtu 28hb jiran sebelah kami buat majlis perkahwinan di sabak bernam

So terus plan dr situ boleh terus bercuti..
Hala tuju kami ke sabak menggunakan waze

So dlm perjalanan ibuayu singgah
Beli karipap king kong
Memang besarlah
Sebiji rm4.50
Ibuayu beli satu je nak rasa
Org tu tanya nak kerat x
So kerat 2 senang sikit nak makan
Kalau makan sebiji ..rabak mulut
Gerai dia area dlm kawasan kuala langat
Kalau lalu tu nmpk sebelah kiri ada  kanan pun ada
Satu cawangan kot

Lepas dr tu terus ajak ayahnas pekena nasi ambeng
Mana lagi kalau x kat Warung Ibu
Nasib kami dtg dah buka...
Order nasi ambeng 1
Soto 1
Anak2 x nk turun pun
Diorg kenyang lagi sarapan td
Ibu dia ni je x kenyang2
Memang sedap betullah
Kalau makan masa perut lapar lagilah best...

Dari situ terua ke majlis perkahwinan
Memang happening majlis tu
Kambing golek 2 ekor
Makanan macam2
Siap ada kuih samosa and karipap..goreng panas2
Memang sedap2




Kambing golek bwh ni masa wedding
Ayahnas lah makan
Ibuayu mana makan kambing



4 comments:

Fyda Adim said...

wah bestnya kak ayu dapat bercuti sekali...kita orang tak ke mana-mana lagi cuti sekolah ni...

adianiez AIDA said...

ala... xde gambar karipap king kong :)
nak tgk nape nama nyer king kong hi hi hi...

ayu Ismail said...

Kebetulan ada najlis perkahwinan..jalan2 terus

ayu Ismail said...

Lupalah aida....beli masuk kereta trrus ngap hehhe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015