Friday, March 13, 2015

Pengemar Ikan Siakap Tiga Rasa

Bukan sikit sukanya
Memang kalau dapat makan hari2 pun dia x jemu

Malah kalau kita kata nak makan luar
dia boleh ajak kedai belakng rumah ni je
dia memang tahu 
kat situ je dia dapat makan ikan tu

ada masa beli gak ikan siakap tu buat kat rumah
tapi kalau hari2 ikan tu jemu gak kan

siapa pengemarnya
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"















"
"
"
"
"
"
"
"
"
"










"
"
"
"
"
"
"
"




1 comment:

nik ros said...

kalau suka mkn tu.hari2 mkn pun tak bosan kan.hihi

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015