Monday, March 2, 2015

Pantang tengok kedai makan kat tv

Minggu ni rasa aman 
dapat berehat kat rmh

kerja sekolah banyak
tu yg x boleh ke mana
so dptlah tgk jalan2 cr makan
dekat area kedah
tengok roti dholl
dimana roti canai
dibanjirkan 
kemudia atas dia letak telur goyang

cakap dengan ayahnas 
kita boleh suruh org kedai buat mcm ni

so ptg tu gi minum kat kedai
ayahnas suruh org tu buat roti dholl
memang sedap...
tak yah gi alor star
masjid tanah pun ado


5 comments:

eima said...

Waaahh nampak menarik area mana yg kat kedah ade roti dhol tu.....

Tp yg kat masjib tanah tu rasanye sama x

Najib Ariyan said...

ohhh dah ada nama baru yer... roti dholl... senang bagi nama... betul jugak kalau campur banyak2 bahan lebih baik bagi satu nama simple nak ingat...

adianiez AIDA said...

toti dhol?
x pernah cuba ni...

NzA said...

nyum..nyum..nyum....adeh lapar la pulok

nik ros said...

sdpnya.lapar tgk gambar mkanan..huhu

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015