Wednesday, June 18, 2014

Bini vs Bola

Pagi tadi dengar kat radio sinar
Tak tajuk apa tajuk sebenar
Tapi kisar pasal bola dan bini

Mcm2 cerita lah

Tapi ni cerita ibuayu
Dengan ayahnas
Ayahnas kan kaki bola

Kalau dia nak tengok pun ibuayu x kisah apa
Dia pandai buat air sendiri
Pandai cr kudapan sendiri
Kadang2 tak sedar pun dia tengah tonton bola
Walaupun tengok kat dlm bilik
Al maklum bini dia kan tidur mati
Hahaha

Ayahnas pun suka layan bola kat rumah je
Takdelah nak melepak kat mamak
Semata2 nak tengok bola

Fauzan pun kalau hr cuti layan gak bola ni
Kalau hr sekolah harus ibuayu mengamuk nanti

Dan sebenarnya ibuayu ni ada masa layan bola gak
Tapi tempatan lah
FIFA tipah ni x layan
Dan kalau fauzan n ayahnas tengok bola
Senyap je
Takde lah menjerit2
Kalau gol pun releks je
Tapi kalau ibuayu
Lain lak
Mulut ni memang bising

Diorg yg tension ibuayu menjerit2
Jadi dr dengar mak jemah ni bising
Menganggu ketenteraman 
Baiklah ibuayu tak tengok
Tidur pelok bantal pun lolap sangat2
Hahahhaa

Gambar xde kena mengena dengan entry
Hahhaa

1 comment:

Siti Asmah Md Yusof said...

hahaha...
kelakar plak asz baca...
alhamdulilah asz pun xde masalah dgn asben psl FIFA nie :)
dia pun tgk kat umah jer...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015