Sunday, May 6, 2012

rombongan cikgu ayu ke PESta buku

alhamdulilah terlaksana juga hajat nak bawa pelajar pss ke pesta buku

sebelum ni dah bawa sekali tapi dah lama dah




ingat nak gi 2 bas tapi lambat terima respon 
dr pelajar so buat satu bas jelah

ialah bila nak buat rombongan ni bukan senang

kena buat urusan dgn jpm

kami gi dengan 4 org guru 40 student








 walaupun pergi hari sekolah
ramai jugak kat pesta buku tu
rasanya anak murid semuanyacukup masa
guru-guru je yang tak cukup masa

memang gila bila jumpa buku ni

lepas pesta buku tu kami  makan and solat kat Masjid Negara





selesai jam 3 pm 
kami terus ke Pusat Sains


dalam jam 5 pm kami bertolak balik ke Sekolah
jam 7 lebih tiba di sekolah

lepas hajat rasanya
kalau ada rezeki tahun depan buat hari sabtulah 
dapatlah ramai guru boleh ikut


1 comment:

Azhariah Zuber said...

sy yg naik lrt pun tak pegi pwtc. malu. hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015