Saturday, April 21, 2012

AJal dan Maut ketentuan Allah

Allah yang menentukan segalanya

minggu yang sangat beremosi bg kami

terutama bagi ayahnas

kehilangan kawan baik secara mengejut
( akibat tekanan darah tinggi)
membuat ayahnas betul2 down

ibuayu yang memang mengenali isteri dan kawan ayahnas 
juga terasa trauma yang sama

bagai tersentuh rasa hati
tak dapat ibuayu bayangkan situasi itu 
jika kita ditempat isterinya


doa kami agar akak akan tabah menghadapi dugaan ini

Al - fatihah untuknya

untuk ayahnas


tabah dan redha dengan ketentuan Allah
kuatkan semangat abang untuk menghadapi keadaan yang mendatang

ayu nak abang tahu diri ini mencintaimu sepenuh jiwa ragaku
ayu tak mampu andaikata ayu kehilanganmu...
sayang abang sangat2
 dan harapnya abang juga sayang kami seerat2nya
tiada apa yang lebih berharga dari kesihatan dan nyawa

3 comments:

Amie said...

Al-Fatihah. Tabahlah.... daripada-Nya kita datang, kepada-Nya jua kita akan kembali.

~~zana@pb~~ said...

Salam kenal Rahayu, tengok header tu mcm tau je kat mana.
Ajal maut, jodoh pertemuan, rezeki...tiada siapa yg tahu. Banyakkan berdoa utk mereka yg telah pergi. Insyaallah, abg awak tu syg sgt dgn awak sb isteri mithali.

Ibuhani said...

Al-fatihah pd sahabat yg pergi....smoga kasih syg ibuayu n ayahnas berpanjangan.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015