Monday, March 26, 2012

ubat hilangkan stress 2

rasanya ramai yanag setuju kalau ini dikatakan
ubat nak hilangkan stress


sebenarnya plan nak hiburkan anak2

bukan apa faiz sibuk nak main guna alat dia..

so ahad petang kami tujulah ke tempat nak hilangkan stress tu



tak keluar modal sangat
tuang minyak je

aduh cantiknya alam semulajadi ni.....
kalau duk berjam2 tak terasa pun...

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
 






bukan nak mandi sangat pun...
duduk2 borak2 main2 pasir..
walaupun sekejap tapi sangat berkualiti

P/s: rumah ibuayu dengan pantai tak sampai pun 15 minit
tapi nak gi selalu tidaklah sibuk memanjang
kalau ronda2 dengan kereta memang selalu menyinggah je tak selalu...huhuhu
 

4 comments:

Ibuhani said...

betul tu.....k.a ni pun rasa laut mmg tmpt hilangkn stress.

Isteri kepada Suami said...

assalamualaikum wbt..

seronoknya..lps suami sy meninggal, lama dah tak pegi tepi pantai..

tp mmg pun, dgr bunyi ombak ke air..bg sy dh ckup bg ketenangan..

regards,
Unsmiley

Azhariah Zuber said...

teringin nak bawa anak2 main pasir mcm ni

zurayusoff said...

hai salam kenal
betul tu...setuju
duduk rilex2 kat laut ngan anak2 mmg hilang segala stress...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015