Friday, March 9, 2012

Minggu yang kacau bilau anak bersepah2

Tajuk macam ramai sangat anakkan

bukan apa 

ibuayu sibuk dengan olahraga kawasan

ayahnas pulak gi berkursus di MSN KL

jadi faiz macam biasalah duduk dirumah mak enon sampai petang 



(dia lagi suka dok situ dr balik rumah sendiri...anak org menangis bila gi rumah pengasuh dia pulak menangis bila kita ambil. Tak sampai naik kereta 5 minit dah cakap aiz nak duk rumah mak....eee geram betul)


Fauzan pulak balik sek menengah pkl 3 
dah tentu ibuayu masa tu kat stadium
so dengan tak malunya mintaklah tumpang rumah member
kak ita ni...
nasib baik kak ita duk kuartes sek fauzan
dok lah dia kat situ sampai pkl 6
Terima kasih kak
jasamu dikenang
kalau kak ita tak duk situ lagi
fauzan kena pandai jalan kakilah nampaknya....

bab makan jangan cerita

lepas hantar anak 2 murid ke rumah masing2
(ialah dah pkl 6 lebih tak sampai hati nak tinggalkan kat sekolah..walaupun claim memang sampai sek je..itupun entah dapat entah tidak)

pungut pulak anak sendiri
singgah kedai makan 
order bungkus je

dah 2 malam fauzan tolong hidangkan dan kemaskan
ibuayu memang betul2 lepak
pengsan bukan main awal lagi
faiz pun dia yang layan
rasanya dah kena pencen dari bawa olahraga kot
nak bawa permainan indoor pulak
tahun deppan nak bawak budak catur je lah

tak sabar nak bercuti minggu depan 
bukan apa assigment yang belum selesai
ialah kita penjawat awam yang utama pejawatan kita
belajar tu sampingan
takkan nak bawa laptop tengah padang pulak
harap2 semuanya selesai sebelum tarikh yang ditetapkan

1 comment:

.: iEyLa :. said...

busy nye akak...
untung ade orang yang boleh kita harap tuk tumpangkan diorang kan kak..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015