Wednesday, October 27, 2010

Beg Tangan Baru...

Ingat tak cerita masa gi KLCC baru2 ni
ibuayu kata ada sesuatu terjadi

Masa kat klcc tu tali beg tercabut....
Agaknya macam2 yang disumbat
Nasib baik ada pemegang jadilah macam mak datin jap

Tapi lepas tu gi sekolah pun tetap bw beg putus tu
bukan apa malas nak alih barang..
Ingat nak pakai beg masa beli kat bandung tu
tapi macam besar pulak..
kalau besar sgt nak cr hp pun tak jumpa
so hari ini ibuayu marathon gi Melaka
Mula2 gi Hotel Everly (Byr deposit jamuan)
Lepas tu gi Memorial Kemerdekaan (ambil buku)
Kemudian gi Jusco-Tesco and Myden
Masa kat jusco tulah KAK YATI ni mengoda ibuayu suruh beli hbg
Siap call ayahnas tanya boelh tak beli

Sebenarnya memang minat dgn hbg tu
tapi ayahnas takde takut lak dia tak berkenan
Akhirnya nekad beli..

Ibuayu bukan kaki hbg ni
Nak beli yang mahal sikit pun 3 tahun sekali
Walaupun ni hrg 200++ tapi bg ibuayu mahal gak ni..
fikir bulan ni dapat duit kutu tu yg rentap gak...membelinya


lepas bayar masuk toilet terus buat projek
"
"
projek tukar bag....





sampai rumah ayahnas kat macam beg koboi..
aduhai ...tak cantik ke bang..
nasib baik dapat puji kalau tak huhuhu


"
ni beg yang putus tu
"

"
OPERASI MEMINDAHKAN Barang
tapi yg penting je sebab buat kat toilet
"
"

 "
"
tada...inilah beg nya
koleksi CR untuk kali kedua..
"



1 comment:

-NiD's- said...

chantik-chantik......

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015