Tuesday, September 7, 2010

Baju raya faiz

Sampai ke saat ni baju raya faiz masih belum dijumpai
Masa beli tu dia je yang takde saiz
Ingatkan siap baju ibuayu yang hero2 ni takde masalah

Sama gak dengan tahun lepas
Bila 3 org ni dah dapat ibuayu punya nak cari bukan main susah
"
Alami lagi benda yang sama
Ayahnas kata faiz kalau tak sedondon jalan belakang..
keh3..cian dia bukan dia faham pun
"

4 comments:

makcikrehan said...

alolololo ensemnya... anak sappalah ni....

syariza09 said...

cantik arr pesen kolar baju tu

MamaYatie said...

comeynya faiz...ada masa lagi nak cari hehe

hans said...

comel nya dia

P/S : Alhamdulillah! Thanks DIGI! Thanks Nuffnang! Terima Kasih Semua!

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015