Saturday, August 7, 2010

Terasa Bangga


bukannya bangga sebab jom heboh nak mai melaka
tapi bangga bila tengok promo kat tv tu tulis
Datang ke sTADIUM hANG jEBAT KRUBONG Melaka
tu yg bangga sangat tu
masa sukma diaorang tulis Paya Rumput je...
Krubong ni dulu kata orang paling hulu dalam bandar melaka
Bas masuk bertime ada masa 2 jam sekali
Ibuayu duk sini masa dah form 6
lepas tu banyak taik lembu yg bersepah
jln nak masuk hutan
Tapi sekarang sangat2 berbeza
lagi sekali bangga jadi anak melaka
eh..anak krubong..

3 comments:

MamaYatie said...

lamanya tak turun melaka..sejak kawen kot..huhuhu

eynda said...

Eynda pernah duduk melaka...memang masa kecik dulu jalan2 penuh taik lembu...lembu pun banyak nak lalu dgn kete kena slow2....tapi sekarang pegi melaka terpegun sangat...dah berubah banyak :-)

ALoNa Cintamaniszlite said...

mak akak kampung kat paya rumput, sg udang...hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015