Thursday, July 16, 2009

Kenduri kawin

Ahad lalu ibuayu gi Batu Pahat area Peserai ada majlis perkahwinan kenalan nenek kiah.Masuk je lorong tu terperanjat tengok ada banyak banting pengantin dan bendera johor...Bila lalu ke khemah rumah pengantin macam-macam ada untuk tetamu.

Gerai 1:Air milo,nescafe,and teh tarik

Gerai 2: Me goreng,Be hoon and Kuew tiaw

Gerai 3 : Kuih muih...tak terkira banyaknya,bubur,dadih...

Gerai 4: nasi Beriyani....

ada kuda kepang and Barongan...
Dahsyat sungguh...tapi gambar tak dapat ambil kamera tertinggal kat kereta .Ni adalah gambar semasa perjalanan balik ke Melaka

Tak diam seminit ....


Abang long kena gigit


Ustaz Fauzan

4 comments:

Noina said...

hehe..kena gigit tu yang tak tahan tuh.. comel :)

rusiahhazri said...

Pasal tak ambil gambar guna hphone, macam pg gerai pulak..mesti best banyak kiosk..

Mak Uda said...

pasal tak ambil guna hphone, mesti best.. faiz tu pasal tak tinggalkan dgn M.uda?

ibuayu said...

ina: faiz tu memang kuat mengigit.

rusiahhazri: tak sangka lak rumah orang kawin tu dahsyat betul..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015