Tuesday, July 21, 2015

1 SYAWAL 2015

Alhamdulilah
1 Syawal menjelang tiba
pagi tu dah hidang2 menjamu selera sebagai alas perut
sebelum pergi solat sunat aidilfitri
lepas solat kami bermaaf-maafan
lepas tu terus berposing2
bila nak posing kat luar
tiba2 hujan lak
alamak aii
so pagi tu memang xdpt ke mana
hujan boleh tahan gak
dah reda sikit
kami gi rmh mak itam
kakak sebelah abah
lepas tu gi jiran sebelah
then tunggu sampai solat jumaat
barulah bermulalah misi ke kg bachang

sesi bersalam dan bermaafan








cucu2 HJ ISMAIL

 Ahli keluarga
tak cukup 1 keluarga je
adik lelaki and isteri 
beraya di rumah keluarga isteri

tahun depan bilangan dah berkurangan
2 org nak gi oversea tahun ni
sambung study
huhuhu






dari bachang terus balik kek Kuala Sg Baru
Kg ayahnas lak
malam lepas isyak baru kami balik semula ke krubong
macam tulah raya dekat2 ni
harus pergi 2 buah rumah mak2 di hari yang pertama


2 comments:

Mirabeads azi said...

Selamat hari raya cikgu...baru sempat nak menjengah...

adianiez AIDA said...

kuala sg baru?
umah mak aida kat tmn desa bayu.
and famili ramai di kg baru, dulu pok teh aida YB kat situ.
and merata la juga famili kat kuala tu :)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015