Thursday, October 13, 2011

Susahnya nak buat pilihan

Ingat senang je nak buat kajian



Bukan nak beli barang 
ni baru nak pilih tajuk 

nak pilih tajuk pun seksa..

ibuayu dah bagi tajuk kajian pada penyelia masa perjumpaan pertama..

masa tu kata ok

malam tu dia call ibuayu kata  kena reject tajuk tu  pulak sebab sama dengan member sepenyelia...


TERSAMA...bukan meniru


beza tahun je...

so dari hari selasa tu sampailah ke hari ini


tajuk masih tak dipilih lagi...............

ramai juga rakan2 yang tolong bagi pilih tajuk

tapi masih belum dapat idaman hati...

nak tak hendak ahad kena buat pilihan

sebab ahad ni boleh jumpa penyelia jap nak confirmkan tajuk...

1 comment:

yanti isa said...

cerewetnya dia .. akak punya tutor takler macam tu . Ibuayu ambik major apa ?

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015