Sunday, July 10, 2011

Kuantan dan Temerloh

Selagi belum jemu
ke sinilah kami tuju

kisah lamanya kat SINI

tujuan utama nak ke TEMERLOH
tapi ayahnas nak bermalam di Kuantan
 ni dalam kereta
aman sekejap

kami gi hari Jumaat
(sekolah ibuayu and ayahnas cuti peristiwa)

ingat gi hr jumaat hotel tak penuh

rupanya banyak juga yang penuh
hajat pertama nak duk seri msia yelah situ selesa and murah sikit

bila takde duk lah sebelah dia VISTANA HOTEL

aksi wajib

abaikan muka masing2 yang berkilat..kecuali faiz...
"
dan 

tentatifnya seperti biasa

malam makan ana petai


"
 "
"
 "
 yang ni paling sedap
lala goreng serai halia
berkuah lagi...


"
lepas makan gi jalan kat shopping mall berdepan dengan zenith hotel

lepas tu kononya nak bungkus MCD gi teluk cempedak jalan punyalah jam..
tu yang heran kenapa macam ni ni bukan malam minggu

lepas tu ayahnas memenuhi hajat isterinya 

yang nak makan Sate terminal Zul
selalu lalu memang asyik penuh je..
kami bukan nak makan sini nak bungkus..
janji dah dapat makan taklah terkilan sangat



 pagi tu gi sarap dulu
makanannya memang berbeza dgn seri msia
ialah harga bilik pun x sama kan

ada nasi pelangi yang sangat sedap
bubur kacang
kentang
lontong goreng

pkl 12.00 lebih terus check out

lepas check out makan di warung pak su


lepas tu masuk highway terus gi temerloh
membeli sesuatu di temerloh
apa ye....

5 comments:

Azhariah Zuber said...

jalan lagi kome..hehe

Azhariah Zuber said...

jalan lagi kome.,..bestnya

Nana said...

adeh kecor air lior...

nak minta tlg skit...hehe
tlg vote

cara2 nya:

1. Klik LIKE this page..

http://www.facebook.com/MyWrangler?ref=ts

2. pastu klik
http://apps.facebook.com/mywranglerway/


cari nama fauzana ismail

tq
ada hadiah utk sape yang sudi vote

rahayu said...

azhariah: tq..

rahayu said...

nana: ok ..nanti akak like ye

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015