Friday, March 6, 2009

Udang galah

5hb Feb ayahnas gi Sabah Ayahnas YB.....(yang busy...keh3) bawa team akademik bwh 17 Melaka.tinggallah kami 3 beranak.Biasalah sayangkan isteri tinggal2kn.Ibuayu ni kuat makan udang..Nenek Kiah kata kolestrol tinggi.(nak buat mcmana dah suka)Ibuayu tak pesan apa2 kat ayahnas cuma pesan satu kalau dapat beli udang galah beli banyak2...ayahnas senyum je...harap2 balik nanti jgn lurus pula ayahnas bawa udang galah je.....

4 comments:

naz ilyn said...

salam kenal...
saya suka udang galah... sedap nyer kat jb susah nak dapat kalau ada pun harganya macam segeram mas.

naz ilyn said...

segeram - segram

ima said...

salam,
wow!sedap tu udang galah...kat bandar kk tu banyak juga koleksi mutiara dijual ....kalau gi sana memang rabun mata...

p/s:teringat waktu kat sabah dulu...

ibuayu said...

hai naz ilyn...
samalah kita kaki udang...kat masjid tanah ni ada gak udang galah..tepi pantai tapi mahal

salam ima
ayu je blm jejak ke sana tentu seronok .ada kenangan lama ke.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015