CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Sunday, June 21, 2009

Menu Hari Bapa

Penat ibuayu masak sempena hari bapa




Berseleranya ayahnas menikmati hidangan yang dimasak oleh ibuayu di kedai .keh3
Sebenarnya ini makanan ibuayu dan fauzan.Ayahnas tak minat sangat tapi sebab ibuayu yang belanja ayahnas kena ikut.
Selamat Hari Bapa untuk ayahnas.atuk mail,atuk atan and semua bapa-bapa di muka bumi Allah ini.
Untuk ayahnas ibuayu harap ayahnas masih seperti yang ibuayu kenal selama ini takkan berubah sampai bila2.Fauzan and Faiz sayang Ayah

Saturday, June 13, 2009

DAH BUKA RUPANYA

Hari ni banyak sangat rumah kenduri kahwin yang perlu dhadiri.Jalan kat Melaka sesak pulak hari ni...Dalam menunggu lampu hijau ayahnas belek suratkhabar..menjerit ibuayu bila nampak IKLAN..Ariani telah dbuka di Melaka (12 Jun)...Nak tahu ayahnas kata apa...
kenapa nak beli lagi ke....
Ibuayu senggeh jelah...dalam hati..tunggu gaji.
Kebetulan rumah kenduri tu lalu Butik Ariani jadi pandang dari jauh je...

Friday, June 12, 2009

Tudung Ariani

Dengar cerita kedai Ariani nak buka kat Melaka tak sabar rasanya ....
Tudung ni senang dipakai...lagi-lagi bila ada baby tak susah-susah nak pakai kerongsang

PERTAMA KALI ayahnas beriya-iya suruh beli tudung Ariani ni..siap hulur duit mula-mula gi jalan TAR..on the way balik Melaka jumpa butik ariani di Bangi...apalagi..beli jangan tak beli...

Pertama Kali

Pada 6.6.2009 adalah hari ulangtahun perkahwinan ibuayu dan ayahnas yang ke 11 tahun.Alhamdulilah pelbagai dugaan rumahtangga yang kami lalui bersama.Semoga kasih sayang antara kami takkan surut hingga akhir hayat..

Selalunya apabila tiba tarikh-tarikh yang UTAMA ni ibuayu memang ingat tapi ayahnas sebaliknya (bagi tapi lambat)..tapi untuk tahun yang ke 11 ni buat Pertama Kali..ayahnas bagi awal..
Nak tahu apa dia


Monday, June 8, 2009

Cuti-Cuti Malaysia

Ke mana ibuayu hilang ye....
Sorrylah pergi tanpa pesan..
Mengambil kesempatan cuti sekolah ni maka setelah dipersetujui maka ayahnas membawa kami melancong ke pantai timur (ada makna kenapa kami ke sini)
Untuk merancang bercuti ibuayu ketuanya..Jenuh cari hotel kat internet ialah cari mengikut budget...akhirnya berjaya...

Ke Kota Bahru (2 Jun 2009)


Jam 10 malam setelah perut diisi di kedai (sebelah risda MT) maka kami sekeluarga bertolak ke Kelantan...Ibuayu seperti biasa duduk dibelakang tidurkan faiz sambil ibuayu pun tertidur...Fauzan yang kononnya nak jadi co pilot lagi teruk tido tak sedar2.(Ayahnas memang suka drive malam....so tak bersalahlah kami ni tido)

Setelah berehat dan solat suboh di permaisuri trengganu kami pun meneruskan perjalanan ke Kota bahru..8.30 pg sampai KB...So banyak masa lagi ibuayu ajak ayahnas terus gi Rantau Panjang.Dari Kota Bahru lebih kurang 30 minit....
Pertama kali ibuayu rasa taknak beli apa2 keh3..tengok je ayahnas and fauzan yang mengila beli jersi.ayahnas (FAM) Fauzan (MU..masih setia walaupun MU kalah)faiz...masih tak mengerti..sabarjelah.




Hotel Ansar Kota Bahru


Hotel Sutera Inn Kota Bahru


Hotel Seri Malaysia Terengganu



Hotel ..bukan Akademik ALAF Bukit Goh Pahang..bilik boleh disewa..paling selesa


Air Buah Gelas Besar Seberang Takir


Bumbung Runtuh di Gong Badak...


2 Jun hingga 7 Jun sungguh menyeronokkan dan memenatkan..Alhamdulilah kami selamat tiba di Melaka..nasib baik faiz tak banyak meragam. Akhirnya RUMAHKU SYURGAKU.....ada sambungan kemudian ye...

Tuesday, June 2, 2009

IKLAN SAHAJA